hero3

Teljeskörű
szerviz

Fogorvosi rendelő tulajdonosaként, illetve fogorvosként az egyik legnagyobb kockázatot a meghibásodó kezelőegység jelenti számodra. Ez neked és a páciensednek is kellemetlen, ha le kell mondanod egy időpontot, vagy akár napokra fel kell függesztened a rendelést. Többé nem kell vállalnod ezt a kockázatot. Országos lefedettségű szervizünknek köszönhetően hiba esetén, átlagosan 24 órán belül megkezdjük a probléma elhárítását, és a lehető legrövidebb idő alatt gondoskodunk a meghibásodott készülék javításáról. Amennyiben szükséges, gondoskodunk az új alkatrész megrendeléséről, és bizonyos készülékek esetében a javítás idejére cserekészüléket biztosítunk.

Így működik a szervizünk

Elérhetőség, gyorsaság, megbízhatóság – ezek jellemeznek minket. A több, mint 20 éves szervizes szakmai tapasztalatunk garancia arra, hogy gyorsan és szakszerűen hárítjuk el a hibát kiskapuk nélkül.

img2

Elérhető ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk telefonon és e-mailben is elérhető, a munkaidőben érkező megkeresésekre igyekszünk még aznap válaszolni.

Fogorvosszerviz_Szerviz_kiemelt_01

Gyorsaság

Országos lefedettségű szervizünknek köszönhetően a hazai viszonylatok között kifejezetten gyorsan, akár 12-24 órán belül a helyszínre érünk, és a garanciális gépek meghibásodására is kiemelt figyelmet fordítunk.

Fogorvosszerviz_Szerviz_kiemelt_02

Rendszeres karbantartás

Esetünkben a partneri viszony nem áll meg az értékesítésnél és a garancia lejárta után: féléves karbantartással biztosítjuk, hogy a rendelésed mindig flottul és hiba nélkül működjön tovább.

Szervizelés 3 lépésben

A bejelentés fogadása és azonosítása

A hiba bejelentését megteheted telefonon, a honlapunkon, illetve e-mailen keresztül is. A rendelkezésre álló információk alapján, már ekkor megkezdjük a probléma beazonosítását.

Hibaelhárítás

Először telefonon konzultálunk, távsegítséget nyújtunk, és 12-24 órán belül a helyszíni hibaelhárítást is megkezdjük, ha hívás közben nem sikerült orvosolni a problémát. Bizonyos gépeknél a javítás idejére cserekészüléket is biztosítunk.

Utolsó lépés: tesztüzem

Csak kifogástalan munkát adunk ki a kezünkből. A hibaelhárítást követően mindig meggyőződünk a készüléked megfelelő működéséről és arról is, hogy 100%-os teljesítményt nyújtson.

cta2

Szervizigénybejelentés

Szervizeltesd időben és rendszeresen a kezelőegységed, az esetleges meghibásodás és a lemondott rendelések elkerülése miatt. Jelezd nekünk az alábbi űrlapon, telefonon vagy e-mailben, hogy mihamarabb megkezdhessük a karbantartást.

Szervizre van szükségem

Vásárlói vélemények rólunk

Az első rendelőm megnyitásakor a Medical Plus Service segített abban, hogy a kialakításkor minden rendben menjen. Azóta is kapcsolatban állunk és amikor kérdéseim adódnak, mindig szívélyesen válaszolnak. Profi csapat, ajánlom őket.

Dr. Varga Barbara

A kezelőegység vásárlásakor minden támogatást megkaptam a csapattól, ami nagyon megkönnyítette a munkám folyamatosságát. Segítettek a kiválasztásban és a beüzemelésben is.

Dr. Papp László

Az első Diplomat gépünk, immár tizennégy éve kifogástalanul működik, ezért nem is gondolkodtunk más kezelőegységben, amikor a rendelőnket bővítettük.

Miller Dental

Nagyon örülök, hogy rátaláltam Zsoltiékra, és már évek óta igénybe veszem a szerviz szolgáltatásukat. Lelkiismeretes szakemberek, akik mindig a legjobb és a leggyorsabb megoldásokat keresik meg a számomra.

Dr. Szabó Csilla

A Medical Plus Service Kft. csapata az általam ismert legrugalmasabb csapat, és ezt túlzások nélkül mondom. Egy olyan cég, ahol az ügyfél azt érezheti, hogy a középpontban az a kérdés áll: "Hogyan tudom gyorsan, hatékonyan, a legegyszerűbben megoldani a kliens technikai problémáját?" Szerintem ebben a technokrata szektorban ennél kevés fontosabb kérdés van.

Gajdos Máté praxismenedzser, Szolnok

Gyakori kérdések és válaszok

Milyen hamar kezditek meg a szervizelést?

A lehető leghamarabb: az esetek többségében a hiba jellegétől függően a bejelentéstől számított 24 órán belül a helyszínen vagyunk.

Csak a helyszínen szervizeltek, vagy szükség esetén el is szállítjátok a gépet?

Hogy mikor és milyen hibaelhárításra van szükség, azt előre nem lehet megmondani, ez nagyban függ a fennálló hiba jellegétől is. Mindenképpen megjavítjuk a készüléket, ha megoldható, akkor a helyszínen, de előfordulhat kézidarabok, elszívók, autoklávok, kompresszorok esetében, hogy a javítás műhelykörülményeket kíván és ilyenkor elszállítjuk.

Rendelő kialakításakor a padlókiállások helyének meghatározásában is segítetek?

Igen, és a műszaki kiállások megtervezésében is segítséget nyújtunk neked. Már az ajánlatkérésekor információt kérünk a meglévő, vagy leendő műszaki kiállások elhelyezkedéséről, mert ez meghatározhatja a kezelőegység típusát (hagyományos vagy lebegőszékes) és az elszívás módját is. A megrendelés előtt személyesen keresünk fel a rendelődben és egyeztetünk az optimális elhelyezésről és a szükséges átalakításokról. Ehhez segítséget nyújt a padlóra kiteríthető 1:1-es méretű rajzunk, amivel szemléltetjük a térben való elhelyezést.

A szállítást, üzembehelyezést és a csomagolóanyag elszállítását is elvégzitek?

Természetesen. Megrendelés után a gyár néhány napon belül visszaigazolja a kezelőegység várható gyártási idejét, amiről tájékoztatunk téged, majd a szállítást és az üzembehelyezést pedig egy előre egyeztetett időpontban végezzük el. Ez a folyamat megközelítőleg 6 órát vesz igénybe, amit egy 30-60 perces átadás követ. Ekkor megismertetünk a kezelőegység funkcióival és az asszisztensesednek is megmutatjuk a napi-heti karbantartási feladatokat. A csomagolási hulladékot maradéktalanul elszállítjuk és a megfelelő ártalmatlanításáról is gondoskodunk.

Mennyi a szállítási határidő?

A kezelőegység egyedi gyártással készül, és tapasztalataink szerint a megrendeléstől számított szállítási határidő általában 4-5 hét. Fontos, hogy a megrendelés után a felszereltségen, kárpitszínen változtatni már nem lehet, ezért érdemes alaposan átgondolni a választást.

Valóban 69 színmintából lehet kárpitszínt választani?

Igen, 69 kárpit színből és 4 különböző anyagból választhatod ki azt a színt, ami beleillik a rendelőd miliőjébe, és ráadásként memóriahabos kivitelben is kérheted.

A régi készülék leszerelésében is segítetek?

Igen, az új készülék üzembe helyezésekor a régi készüléket díjmentesen leszereljük, és csomagoljuk be.

Mit jelent az 1+1 év garancia nálatok?

A Diplomat gyár rendeltetésszerű használat mellett alapesetben 1 év garanciát vállal a kezelőegységre, amely 5 évre kiterjeszthető. Amennyiben a készülék negyedéves karbantartásokon esik át, cégünk +1 év garanciát biztosít a készülékre.

iOS és Androidos tableteken is lehet dolgozni?

A Diplomat kezelőegységek iOS és Android tablettel is vezérelhetőek.

Mi történik, ha lemerül a vezeték nélküli lábkapcsoló/tablet?

Mindkettő tölthető a fogászati kezelőegységről is, ezért csak a töltőkábelt kell a megfelelő helyre csatlakoztatni és a munkát azonnal lehet folytatni. A lábkapcsolót átlagos felhasználás mellett 2 havonta kell tölteni, míg a tabletet igény szerint érdemes töltőre tenni.

Több kezelőegységet is irányíthatok ugyanazzal a tablettel?

Igen, ha több rendelőben is dolgozol, akkor magaddal viheted a tabletet, rajta az összes beállításoddal együtt. Mivel a tablet Bluetooth technológiával kapcsolódik a kezelőegységhez, így gyorsan összekapcsolható más készülékkel is.

Továbbra is használhatom ülve kezeléshez a készüléket?

A Diplomat Pro tervezésénél figyeltek arra, hogy ülve és fekve kezelésnél is maximális kényelem jusson az orvos és páciense számára. A 3D fejtámla (3 dimenzióban mozdítható) és a memóriahabos kárpitozás is optimális megtámasztást nyújt a páciensnek.

Minden esetben a padlóhoz kell rögzíteni a kezelőegységet?

Nem feltétlenül, mert a padlófűtés, vagy egyéb ok miatt lehet olyan kialakítással kérni a kezelőegységet, hogy az dübeles padlóhoz történő rögzítés nélkül is stabil legyen. Ilyenkor egy kiállítási talpon van rögzítve a készülék.

Milyen előnyökkel jár a tabletes vezérlés, a hagyományos fóliatasztatúrás készülékhez képest?

Egyszerűbb. Gyorsabb. Hatékonyabb. Kényelmesebb. A Diplomat Pro kezelőegységet irányító tablet olyan, mint egy szélesre tárt ajtó a világra! A Diplomat Connect alkalmazásból kilépve egyetlen érintéssel megnézheted az e-mailjeidet, az abban érkezett panoráma röntgenképeket, időpontot adhatsz, előhívhatod a páciens kórlapját, gyógyszert írhatsz fel, igazolást állíthatsz ki, de akár az ebédedet is megrendelheted két páciens között.

Bal kezes orvosként is használható a kezelőegység?

Természetesen, csak 30 másodpercre van szükséged ahhoz, hogy bizonyos Diplomat Pro kezelőegységeket jobb kezesből bal kezessé alakíts át.

A meglévő kézidarabok kompatibilisek az új készülékkel?

A kuplunggal ellátott turbinák kompatibilisek az új tömlőkkel. Az egyenes és könyök, gyorsító, lassító kézidarabok csatlakoztathatóak az új mikromotorra, amennyiben az előbbieket a 2000-es években vásároltad.

Szerviz igénybejelentő

Kérjük, hogy a gyors hibaelhárítás érdekében hiánytalanul töltsd ki az alábbi szerviz igénybejelentő lapot. Lehetőség szerint, röviden foglald össze a tapasztalt hibát.